איך לעשות ספא לעיניים יפות ורגועות

איך לעשות ספא לעיניים יפות ורגועות

 

 

אומרים שהעיניים הן החלון לנשמה שלכם ודרך העיניים ניתן לראות מי אתם באמת

אם כך, בדיוק כמו שאתם משקיעים בלייפות את שאר חלקי גופכם כדי שתיראו טוב ואנשים יגידו לכם כמה טוב אתם נראים וזה יגרום לכם להרגיש טוב, באותו האופן אך בדרך מעט שונה תוכלו להעצים את החוויה עוד יותר על ידי כך שתטפלו בעיניים שלכם בשיטה שתוצג כאן בפוסט.

תראו,
אתם מקלחים את גופכם בסבון ריחני, חופפים את שיער ראשכם בשמפו יוקרתי, מושחים את עורכם בכל מיני תכשירים שמבטיחים להזין את עורכם ולשמור עליו מכל מיני פגעים, מטפלים בציפורניים ובשיניים שלכם והכל רק כדי להראות ולהרגיש טוב.

אז מה עם העיניים?!
לא, לא איפור צלליות או מסקרה, אלא טיפול בעיניים עצמן.

בואו ונלמד איך אפשר בקלות ובצורה פשוטה וגם מבלי שיעלה לכם כסף בכלל לגרום לעיניים שלכם להראות נהדר כך שכל מי שיביט לתוכן יוכל לראות את היופי הפנימי שלכם בוהק מתוככם ללא כל הפרעה של עיניים עייפות, כואבות, מכווצות או חלילה כבויות.

אז איך עושים את זה?

מקדישים לתהליך בערך כ 30 דקות מזמנכם והוא מורכב מכמה שלבים פשוטים שמבצעים אותם לפי הסדר שהם מוצגים לכם כאן.
בסופו של התהליך העיניים שלכם יהיו נינוחות, רגועות, ובורקות וזה ישפיע על כל הרגשתכם לטובה.
פרט לקערה עם מים קרים מאוד ומגבת אין כל צורך בעזרים אחרים. הכל כאן קלי קלות.

התהליך מורכב משישה שלבים. הנה הם לפניכם:

מתיחות להארכת שרירי העין

כששריר כואב הוא במצב מכווץ. על מנת שלא יכאב צריך למתוח ולהאריך את השריר יותר מהרגיל, ואז כשמרפים השריר חוזר למצבו הרגיל והטבעי והכאב נעלם.

אותו הדבר בשרירי העיניים הקטנטנים שכשהם עייפים מהשימוש בהם, הם מתכווצים ואז אתם לא רואים טוב כי זה מעוות את צורת גלגל העין וזה גם משפיע על שאר שרירי הפנים וגורם לכם להראות פחות יפים.

כדי למתוח את שרירי העיניים על מנת להרפות אותם, עמדו או שבו והביטו קדימה כשהראש שלכם מקובע ולא זז במהלך התרגול, רק העיניים זזות.
תתחילו בכך שבמשך כ20 פעמים תביטו ימינה הכי שאפשר ואחר כך שמאלה הכי שאפשר תוך מתיחת המבט ללא הזזת הראש הכי שאפשר מבלי לאמץ או לגרום חלילה לכאב.

חזרו על התהליך הזה בכיוון למעלה ולמטה. הכי שאפשר להביט למעלה מבלי להזיז את הראש ואז הכי למטה מבלי להזיז את הראש.
כך גם בכיוון האלכסוני מימין למעלה לשמאל למטה
ומשמאל למעלה לימין למטה.

סיימו עם סיבוב של העיניים (המבט) בכיוון השעון כ20 פעמים ועוד פעם בכיוון ההפוך, כאילו שאתם מביטים על שעון ענקי ועגול ממש קרוב אליכם, ואתם עוקבים אחר הקצה של מחוג השניות שנע לו במהירות במעגל.

עיסויים לעיניים ומסביב להן

השתמשו בכריות של קצות אצבעותיכם ותופפו בעדינות על עיניכם העצומות ואז גם מסביב להן באזור ארובות העיניים. עשו זאת במשך בערך דקה.

עברו לעסות את הלחיים שלכם על ידי צביטות גדול ועדינות על מנת לפוגג את כל המתיחות והכאב שיש שם.
המשיכו לגשר האף שהוא התחלת האף בין הגבות ועסו עם שלוש אצבעות את המקום ואת שק הדמעות. עסו את הגבות על ידי צביטה עם כל אצבעותיכם הלוך וחזור.

ואז עברו לעסות את גלגלי עיניכם העצומות עם כריות אצבעותיכם או עם כרית שורש כף היד ולחצו בעדינות שוב ושוב על העיניים בדיוק כמו שאנשים שמרכיבים משקפיים בכל כמה זמן מורידים אותם ומעסים את עיניהם הדואבות מבלי בכלל לחשוב על זה ולגמרי באופן טבעי.

העיסויים האלו ייקחו לכם בערך כחמש דקות בסך הכל והם יפוגגו את המתח שאגור בהן, את הכאב, את העייפות ואת ההרגשה הכבדה.

כיווצים של השרירים הטבעתיים שבארובות העיניים

לפי שיטת פאולה, כל השרירים הטבעתיים בגוף עובדים יחד ומשפיעים אחד על השני, ומכוון ששרירי ארובת העין הינם שרירים טבעתיים התרגול שלהם עם שרירים טבעתיים אחרים יגביר את התוצאות הטובות שתקבלו מהתרגול.

את התרגיל הזה בצעו במשך 1-2 דקות לערך.

כווצו ביחד ובו זמנית את כל השרירים הבאים:  את העיניים, האגרופים, השפתיים, הלשון, פי הטבעת ושריר השופכה( זה שסוגר את שלפוחית השתן) והחזיקו אותם מכווצים למשך בערך 6 שניות ואז הרפו ונוחו למשך 3-4 שניות ואז חזרו שוב על התהליך.

הזנה באור השמש

באור השמש יש אנרגיה מחיה וחיונית לעיניים.
צאו החוצה ועמדו מול השמש כשעיניכם עצומות ללא כל מאמץ.

סובבו את ראשכם מצד לצד  ב180 מעלות כדי שכל חלקי העין מכל הזוויות יספגו את אור השמש דרך עיניכם העצומות כשעור העפעפיים משמש כפילטר לקרינה החזקה של השמש.

אתם תרגישו שהעיניים שלכם מתחממות מאוד והחום ירגיע ויזין את העיניים ואת העור שמסביב להן באנרגיה.

מקלחת עם מים קרים מאוד על עיניים עצומות

קחו קערה ומלאו אותה במים קרים מאוד שקיררתם במקרר והניחו את הקערה בתוך הכיור. הרכינו את ראשכם אל הקערה, חפנו מים בכפות ידיכם והקפיצו/ השפריצו את המים בחוזקה על עיניכם העצומות שוב ושוב, בערך כ30 או 40 פעמים. עד שאזור העיניים מאוד מאוד קר, כמעט על סף הכאב.

אל דאגה, מה שזה עושה זה לכווץ את כל כלי הדם שבעיניים ובפנים, וכתוצאה מכך כל הדם שעומד שם הרבה זמן ולא זורם היטב ולכן מלא ברעלנים ובפסולת נסחט מהם כעת.

כשסיימתם נגבו את פניכם ועיניכם עם מגבת מבלי לפקוח את העיניים. החזיקו את המגבת כדקה על עיניכם.

בשלב הזה אתם כבר תתחילו להרגיש את ההתחלה של ההרגשה הטובה עליה דיברתי בהתחלה. כשנימי הדם שלכם יתרחבו שוב בעקבות ההתחממות, דם חדש יגיע עם חמצן וחומרים מזינים שירעננו את העיניים שלכם וישפיעו על כל הרגשתכם.

כפוי – מנוחת יופי פעילה לעיניכם

בדיוק כמו שישנה שינת יופי, כך ישנה גם מנוחה פעילה לעיניים שנעשית עם כפות הידיים ולכן נקראת כפוי. היא תגרום לעיניים שלכם להרגיש נהדר.

שבו על כיסא מול שולחן בגובה של שולחן אוכל והניחו את מרפקיכם על השולחן. עצמו את עיניכם בעדינות וכסו אותן מבלי לגעת בהן ממש עם כפות ידיכם המקומרות באופן כזה שלא מאפשר לאור להיכנס לעיניים אך מאפשר לאף שלכם להיות חופשי ולנשום.

סדרו את התנוחה שלכם שתהיה נוחה ושחררו את מחשבתכם. פשוט נוחו כשידיכם על עיניכם.
לאחר זמן מה אתם תחושו שחום קורן מכפות ידיכם לתוך עיניכם. זה טוב ורצוי וזה יעצים את המנוחה המרפאה הזאת.

כדאי להישאר כך לפחות 10 דקות ומומלץ יותר אם אפשר לעבר ה30 דקות.
אל תפקחו עיניים בתהליך, שימו טיימר.

לסיום,

תמורת השקעה של בסך הכל כ 2% מהיממה שלכם מידי כמה ימים, תקבלו עיניים יפות ובוהקות נינוחות ורגועות, וישנו גם סיכוי טוב שהראיה שלכם תשתפר בתהליך כבונוס.
מה שבטוח אתם תקבלו מחמאות מאנשים שיבחינו בהבדל אך לא יוכלו להצביע על מה שונה בכם.

אם תגלו להם את הסוד או לא תגלו, אשאיר הפעם לבחירתכם.

שלחו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *