איך לפתוח את היום שלכם באנרגיות טובות

איך לפתוח את היום שלכם באנרגיות טובות

 

האם גם אתם מהאנשים שקופצים כשהשעון המעורר מצלצל בבוקר וכל התחלת היום שלכם נעשית בריצה ובחיפזון?

האם גם אתם פותחים את היום במשקה הפלא – הקפה, ואוי ואבוי אם מסיבה כלשהי לא תשתו אותו כי נגמר לכם או שלא היה זמן להכין ולשתות אותו ואז אתם מסתובבים חצי ישנוניים בכל היום?

האם טקסי פתיחת הבוקר כוללים גם שאגות קרב על הילדים שלכם שיזדרזו כי עוד מעט והם מאחרים את…?

אני בטוח שתוכלו בקלות להוסיף עוד לרשימת המכות האלו שהבקרים שלכם מתאפיינים בהן.

אולי תרצו לשנות את כל זה לאנרגיות מסוג אחר, רגועות יותר, שלוות יותר, כאלו שנותנות לכם התחלה מעולה של היום שהתוצאה שלה ניכרת על כל המשך היום שלכם. תוצאה כזאת שתהפוך את היום שלכם למוצלח יותר ולשמח יותר. יום כזה שאתם מגיעים לסופו אתם מרוצים ועדיין יש לכם אנרגיה ליהנות מהערב שלו וכשאתם עולים על יצועכם לישון, השינה שלכם תהיה איכותית יותר וכשתקומו למחרת נקודת הפתיחה שלכם תהיה הרבה יותר טובה ממה שהכרתם עד כה?

האמת היא שדי קל לשנות את האנרגיות האלו לכאלו שישפרו ת איכות היום שלכם

הנה רשימה של כמה דברים פשוטים וקלים לביצוע שאם תכניסו אותם אט אט לתוך שגרת הבוקר שלכם אתם תמצאו את עצמכם תוך זמן קצר מרגישים הרבה יותר טוב.

למדו את עצמכם לקום באופן טבעי ובלי שעון מעורר

בלילה לפני שאתם הולכים לישון דברו עם עצמכם ואמרו לעצמכם שאתם רוצים להתעורר לפני שעה מסוימת שמתאימה לכם בזמן הנכון והמתאים מבחינת מחזורי השינה כך שתרגישו ערניים ומלאי אנרגיה רעננה. בבוקר כשאתם מתעוררים פקחו את העיניים, חייכו ועשו תנועות איטיות איטיות. בתוך כמה ימים אתם תתרגלו לקום רבע עד חצי שעה לפני הזמן הרגיל שבדרך כלל קמתם בו. אתם תרגישו יותר רעננים מקודם למרות שתישנו קצת פחות.

התמתחו במיטה לפני שאתם קמים

אם אתם מתבוננים בחיות בטבע, אז הדבר הראשון שהן עושות לאחר היקיצה זה להתמתח. בואו תלמדו מזה ותקדישו את שתי הדקות הבאות להתמתחויות חלקות ונעימות של כל שרירי הגוף הגדולים מכף רגל ועד לראש. קשתו את גבכם, הרימו באיטיות רגל למעלה ומתחו אותה אליכם עם ידכם, התגלגלו לימין ולשמאל ועשו כל מיני פרצופים מצחיקים.

תרגישו חופשיים להתנסות בכל מיני סוגים של התמתחויות. זה לא מדע מדויק! כשאתם קמים ויורדים מהמיטה עשו זאת בהילוך איטי ובמהירות של צב. זה ישתלם לכם בגדול כשתדרשו להאיץ ולהגביר קצב במהלך היום.

התרוקנו כליל

בשלב הזה אתם יותר ממוכנים כבר ללכת לשירותים ולהתרוקן. כשאתם על האסלה נצלו את הזמן ודמיינו לעצמכם שאתם מרוקנים מתוככם ביחד עם הפסולת הגופנית גם פסולת רגשית ומחשבתית שפשוט יוצאת מכם ועוזבת אתכם. זאת בהחלט תהיה התרוקנות יעילה יותר שתותיר אתכם ריקים יותר ומוכנים להכניס אנרגיות מתאימות לכם פנימה במקום אלו שעזבו.

במקום לשתות קפה של בוקר עשו את הדבר הבא

סחטו חצי לימון טרי ל תוך כוס מזכוכית. הוסיפו רבע כפית שטוחה של מלח הימלאיה ורוד וערבבו היטב את התמיסה הזאת. בעת הערבוב בערך למשך דקה אמרו לעצמכם מילים מפרגנות וטובות על עצמכם כמו: אני מוצלח, אני בריא, אני אהוב, אני חכם, אני שמח, החיים מחייכים אלי, אני מלא באנרגיות טובות, אני רענן, אני מקובל על הבריות, דברים טובים ומעניינים קורים לי היום…

בטח הבנתם כבר את הרעיון כאן. פשוט תגידו כל מיני מילים חזקות ומשבחות שמתאימות למה שאתם רוצים שייווצר בתוככם או בחייכם. ההצהרות החיוביות האלו הן אנרגיות מילוליות שנמהלות במשקה כשאתם בו זמנית אומרים וגם מערבבים, ואז כשתשתו את זה, זה יהיה כמו פצצת אנרגיה חיובית לגופכם. עדיף אלפי מונים על הקפה החומצי שאתם מרעילים בו את גופכם.

כדאי לכם מיד לאחר השתייה לצחצח את שיניכם ואת כל חלל הפה שלכם משאריות הלימון כדי שלא יתקוף את ציפוי האמאייל של השיניים.

הקדישו דקה או שתיים לחשוב מהסוף להתחלה

שבו כשהגב שלכם זקוף בנוחות ועצמו את עיניכם. דמיינו לעצמכם את המצבים שאתם רוצים שיקרו ויתרחשו בחייכם היום כאילו שהם כבר קורים. התחילו לדמיין את ההרגשה שלכם בסוף היום עד כמה מעולה שרק תוכלו לדמיין לעצמכם וחזרו אחורנית וחשבו על הערב שלכם על אחר הצהריים, על הצהריים ועל הבוקר. צבעו את התמונות שאתם רואים בצבעים חיים ויפים וראו את הכל קורה כפי שאתם רוצים ובוחרים. ואז הקרינו את המצגת הזאת שוב מהבוקר ועד ללילה. יעזור אם תתמכו בזה במחווה גופנית כמו חיוך כשאתם מדמיינים את זה. עודדו את התחושות הטובות שיתחילו להתפשט לכם בגוף ויגרמו לכם הנאה.

אלו הם חמישה דברים שאם תשכילו להטמיע אותם בשגרת הבוקר שלכם אתם תרוויחו בגדול!

ישנם כמובן עוד הרבה דברים שתוכלו לעשות כדי להמשיך ולשפר את המצב האנרגטי שלכם. על מנת לפשט את המאמר התמקדתי במה שאני מאמין שייתן לכם תוצאות מהירות וטובות ביחס למעט מאוד השקעה. לאחר שאתם כבר מצויים בשינוי אולי תירצו להגביר את הקצב על ידי התייחסות למה שאתם מזינים בו את גופכם מבחינת המזון.

אני לא אומר לכם מה לעשות ומה לא לעשות. מה שכן אני מעודד אתכם להתחיל לעשות ניסויים משל עצמכם ולאכול מזונות שונים ולראות מה שהם יעשו לכם וכיצד הם ישפיעו עליכם. אל תקשיבו למה שאומרים המומחים. בהרבה פעמים אם תעשו את ההיפך ממה שכולם עושים תהיה לכם אפשרות אמתית לעשות את הדברים נכון יותר מבחינתכם.

הנה עוד כמה רעיונות מבלי להרחיב עליהם

♦  ליזום סקס של בוקר עוד בלילה לפני שאתם נרדמים. כמו פרומו של סרט.

♦  לעשות מקלחת ולשפשף את עורכם בליפה מתחת למים חמימים. ולסיים בחצי דקה של מים קרים.

♦  לעשות מדיטציית בוקר של עשר דקות.

♦  לעשות כמה תרגילי נשימה, צ׳י גונג, טאי צ׳י, או פשוט להרעיד את גופכם כמה דקות.

♦  להתחיל את היום עם משקה ירוק מעלים ומפירות שנסחט במסחטה איטית.

♦  לכתוב ״דפי בוקר״ על מנת לרוקן את עצמכם מכל הרעש הפנימי.

♦  לקחת לעצמכם דקה ולמנות בה את כל הברכות והשפע שמצויים כבר בחייכם.

תראו,

כל הרעיונות האלו פשוטים מאוד וההחזר על ההשקעה שתשקיעו בהם יהיה גבוה מאוד.

על מנת שזה יעבוד עליכם לעשות את הדברים האלו ולא רק להשאיר אותם כתובים על הדף.

אל תנסו לעשות את כולם ביחד. הציגו אותם לעצמכם לאט לאט. בכל יום או יומיים תוסיפו עוד דבר. אין שום ספק בלבי שכל מי שיעשה את הדברים האלו יתחיל לחוות שינויים נהדרים בחיים שלו או שלה. תנו לזה צ׳אנס ועשו את זה. אנא שתפו גם את חבריכם וחברותיכם במידע הזה שאני מאחל גם להם שיעזור להם לשפר את איכות חייהם. לכולם מגיע לחיות חיים טובים ומוצלחים. תבורכו.

 

 

שלחו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *