איך לשפר את מצב הרוח בשלוש דקות בלבד

איך לשפר את מצב הרוח בשלוש דקות בלבד

לפעמים אתם זקוקים להעלאת מצב הרוח שלכם.

אתם לפני פגישה חשובה לכם, לפני דיבור חשוב עם מישהו, או אולי חוזרים הביתה לאחר יום עבודה מתיש ורוצים להיות במצב רוח יותר טוב לפני שאתם נכנסים הביתה. או אולי סתם ככה בא לכם להרגיש יותר טוב .
לא משנה מה הסיבה הטובה שלכם, ניתן לעשות את זה בתוך זמן קצר ולשפר את מצב הרוח שלכם באופן שיהיה גם מורגש וגם נראה לעין ויתרום גם לכם וגם לכל מי שבא אתכם במגע.

לפני שאתם ממשיכים לקרוא, אני מציע שהגישה שלכם תהייה להתנסות בהצעות שתקראו כאן מבלי לשפוט אותן קודם ולגבש לעצמכם דעה עליהן. אני מאמין בלב שלם שלאחר שתתנסו בטכניקה המוצעת מספר פעמים זה יהיה כלי שתשתמשו בו בכל פעם שתרצו להרגיש טוב יותר באופן מיידי.

בתרגיל הזה עושים שלושה דברים שונים שכל אחד מהם לוקח בערך דקה נטו וביחד שלוש דקות.

בדקה הראשונה
שטפו את הפנים שלכם עם מים קרים  ומרעננים ונגבו אותם עם מגבת. הביטו במראה לתוך העיניים שלכם פנימה, חייכו חיוך גדול, ואמרו לעצמכם, אם אפשר בקול ואם לא אז בלחש: "אני אוהב את עצמי ומקבל את עצמי כפי שאני באהבה".
אמרו זאת שוב ושוב בערך בין 10 ל20 פעם ושימו לב איך החיוך שלכם מתרחב ומתגבר ויש לכם זרימה מוגברת של דם לפנים שלכם.

בדקה השנייה
מחאו כפיים ועשו זאת תוך כדי השמעת קול מחיאה יפה ומודגש סביב כל הגוף שלכם.
מחאו כפיים מול הפנים שלכם, מול הגרון, מול הלב, משני צדי הגוף, מול הבטן, מול אברי הרבייה, מול הירכיים, הברכיים, השוקיים וחזרה לעוד סיבוב כזה או שניים כאלו.
חשוב מאוד להמשיך ולמחוא כפיים במשך כל הדקה הזאת ולא לחפף כאן. קול המחיאה עצמו מטהר את ההילה שלכם ומנקה אותה מבחינה אנרגטית.

בדקה השלישית
קחו כוס מים גדולה שהכנתם מראש ושתו אותה בלגימות קטנטנות במשך דקה שלמה ולא פחות מזה.
יחד עם כל לגימונת של מים אמרו לעצמכם משפטים משמחים כמו:

  • מצב הרוח שלי הולך ומשתפר בכל רגע ורגע שעובר.
  • עם כל לגימה נוספת כל מה שמטריד אותי במחשבתי מתפוגג ונעלם.
  • שמחת החיים שלי רוקדת עכשיו בתוכי.
  • רק מחשבות טובות ורגשות טובים נכנסים אלי כעת.
  • עם כל לגימה נוספת אני משחרר את כל מה שלא מתאים לי יותר.
  • בכל רגע שעובר מצב הרוח שלי רק הולך ומשתפר.
  • רוגע ושלוה ממלאים אותי כעת.
  • הכל כשורה בעולמי.

המים משמשים כאן כמתווך שנושא ומכניס את כוונתכם פנימה אל תוך הגוף שלכם.

זהו זה

זה הכל ברמה המעשית הבסיסית. שחררו ולכו לעשות דברים אחרים.

אם תרצו לשפר את התהליך אפילו עוד יותר, הנה כמה הצעות:

  • דרגו את מצב רוחכם לפני ביצוע של תרגיל שלושת הדקות מ1 עד ל10 כשהמספר 1 מציין מצב רוח לא משהו בכלל, ו10 מציין מצב רוח טוב מאוד.
    זכרו את הדרוג ועשו זאת שוב לאחר סיום ביצוע התרגיל. השיפור ידהים אתכם.
  • במקום לשתות מים רגילים שתו מים אנרגטיים מבורכים שטיפלתם בהם לפני כן. זה יעצים מאוד את התהליך.
  • תעדו לכם במחברת קטנה את מה שהרגשתם בכל פעם שעשיתם את התרגיל הזה. מה שזה יעשה לכם זה שבכל פעם שתבואו לעשות את התרגיל הזה אתם תיזכרו מחדש שהוא הצליח לכם בפעמים קודמות, ומיד נקודת ההתחלה שלכם תהיה גבוהה יותר והתוצאות שתקבלו יהיו טובות יותר.

אני מאחל לכם להרגיש נהדר.

שתפו בבקשה את המידע הזה עם עוד אנשים שגם להם יהיה טוב ושאיכות חייהם תשתפר.
גם הדבר הזה יעלה את מצב הרוח שלכם.

ספרו כאן על החוויות שלכם עם התרגיל הזה כדי לתת דחיפה לקוראים האחרים להתנסות בעצמם באופן מעשי בזה ולהצליח. 
 

שלחו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *